
Oświadczenie sporządzono dnia 2025-01-09.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny z wykorzystaniem narzędzia znajdującego się na stronie http://checkers.eiii.eu/.
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt pod adresem poczty elektronicznej:dostepnosc@malanow.pl Kontaktować się można się także dzwoniąc na numer telefonu 632883083. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich www.rpo.gov.pl.
Budynek Środowiskowego Domu Samopomocy mieści się w Miłaczewie 45a. Z jednej strony budynku znajduje się parking z wydzielonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych.
Dostęp do budynku możliwy jest poprzez trzy wejścia: główne ze schodami i podjazdem dla niepełnosprawnych od strony parkingu, boczne ze schodami oraz podjazdem dla niepełnosprawnych od boku budynku ( wschód) oraz trzecie od tyłu budynku płaskie (północnej).
Budynek pozbawiony jest barier architektonicznych (progów, stopni itp.) utrudniających poruszanie się osobom niepełnosprawnym, posiada także windę na pozostałe kondygnacje.
Na każdym poziomie znajduje się toaleta dla osób niepełnosprawnych.
Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie poruszać się po budynku z psem przewodnikiem i psem asystującym.
Budynek nie jest wyposażony w pętlę indukcyjną.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
W budynku na każdym poziomie (parter, pierwsze piętro) znajduje się korytarz. Budynek jest wyposażony w windę.
Środowiskowy Dom Samopomocy nie zatrudnia tłumacza języka migowego. Osoby doświadczające trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się mogą kontaktować się ze Środowiskowym Domem Samopomocy w Miłaczewie za pośrednictwem:
-poczty elektronicznej: sds@malanow.pl
- faxu: 63 288 30 83 w.83
- e-puap: www.epuap.gov.pl
- przy pomocy osoby trzeciej osobiście lub na numer telefonu: 63 2883012.